Ποιοι είμαστε - η ομάδα μας
Ευτυχία Ασημάκη Φιλόλογος - Ειδική Παιδαγωγός
Υπεύθυνη του κέντρου be Special - επιστημονική συντονίστρια των θεραπευτικών προγραμμάτων.
Απόφοιτη της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών του τμήματος Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής - Ψυχολογίας (ΦΠΨ) με ειδίκευση στη Ψυχολογία.
Μεταπτυχιακές σπουδές στο Λονδίνο στο Brunel University West London στην ειδική αγωγή (Δυσλεξία) ΜΑ Education Special Educational Needs.
Με βράβευση - διάκριση για την καλύτερη διατριβή στις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες με το James Pitman Special Education Prize του πανεπιστημίου Brunel (Outstanding report - dissertation in SEN).
Θέμα της διατριβής: Experienced teachers’ views about the potential effectiveness of the Pictographic Method in teaching spelling to primary age dyslexic students.
Αξιολόγηση της μεθόδου της κας Μαυρομάτη - Εικονογραφική μέθοδος.
Εργασιακή εμπειρία στο δημόσιο σχολείο: Φιλόλογος - Εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής σε Eιδικά σχολεία της Αττικής, υπεύθυνη Τμήματος Ένταξης για μαθητές με μαθησιακές, συναισθηματικές και διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές και εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης.
Κατ’ οίκον ατομικές συνεδρίες σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. Αξιολόγηση και αποκατάσταση μαθησιακών διαταραχών, σχεδιασμός προγραμμάτων παρέμβασης και εφαρμογή εξατομικευμένου ατομικού προγράμματος. Δεκαπενταετής εμπειρία σε φιλολογικά μαθήματα σε μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου, Λυκείου, προετοιμασία μαθητών για τις πανελλήνιες εξετάσεις.
Εκπαίδευση σε αξιολογικά τεστ, για την αξιολόγηση μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες.
Επιμόρφωση σε ποικίλα σεμινάρια, προγράμματα και ημερίδες για ειδικούς παιδαγωγούς, καθηγητές δημοσίου σχολείου και ενασχόληση με τις νέες τεχνολογίες (χρήση διαδραστικού πίνακα SmartBoard, δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού).
Εξειδίκευση στη Συστημική Συμβουλευτική. Έχει ολοκληρώσει με επιτυχία το τριετές πρόγραμμα Ειδίκευσης στη Συστημική Συμβουλευτική του Εργαστηρίου Διευρεύνησης Ανθρώπινων Σχέσεων της κα Κατάκη, αποκτώντας έτσι δεξιότητες στη Συμβουλευτική γονέων αλλά και παιδιών. Είναι πιστοποιημένη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας..
Κατσώνη Αικατερίνη - Λογοθεραπεύτρια
Γεννήθηκε στην Πάτρα και μεγάλωσε στην Ναύπακτο. Ξεκίνησε τη πρωτοβάθμια μαθητική της εκπαίδευση στο Αντίρριο της Ναυπάκτου και ολοκλήρωσε την δευτεροβάθμια εκπαίδευση στην Ναύπακτο . Το 2008 εισήχθη στο τμήμα Λογοθεραπείας του Α.Τ.Ε.Ι. Κατά τη διάρκεια του τελευταίου έτους των σπουδών της εκπόνησε την διπλωματική της εργασία με θέμα «Αξιολόγηση πριν – μετά την Λογοθεραπευτική Παρέμβαση σε παιδιά προσχολικής ηλικίας με Αναπτυξιακή Δυσπραξία». Παράλληλα πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση όπου ασχολήθηκε με την αποκατάσταση λόγου, ομιλίας, μάθησης καθώς και με τις διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές. Αποφοίτησε από το τμήμα Λογοθεραπείας του Α.Τ.Ε.Ι. Πατρών με βαθμό «Λίαν Καλώς».
Κατά την διάρκεια της εργασιακής της εμπειρίας, συνεργάστηκε με ιδιωτικούς φορείς αποκατάστασης αλλά και ως ιδιώτης παρέχοντας ατομικές συνεδρίες. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με τον Τραυλισμό, τις Μαθησιακές Δυσκολίες και τις Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές.
Από το 2015 εργάζεται ως Λογοθεραπεύτρια στο κέντρο be Special.
Μαρία Ηλιοπούλου - Εργοθεραπεύτρια
Η Ηλιοπούλου Μαρία είναι εργοθεραπεύτρια απόφοιτη του Τμήματος Εργοθεραπείας του Ανώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Αθήνας. Έχει εμπειρία σε δημόσιες και ιδιωτικές δομές στην Ελλάδα καθώς έχει εργασιακή εμπειρία και στο Εξωτερικό ως υπεύθυνη εργοθεραπεύτρια σε μονάδα πρώιμης παρέμβασης σε παιδιά με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος. Είναι εκπαιδευμένη θεραπεύτρια στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό σε πλήθος μεθόδων με πιο σημαντικές την μέθοδο της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης (SI), την μέθοδο Attention Autism, το Σύστημα Επικοινωνίας Μέσω Ανταλλαγής Εικόνων (PECS) και την Εφαρμογή Συστημάτων Εναλλακτικής Επικοινωνίας Υψηλής Τεχνολογίας για παιδιά με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος. Είναι, επίσης, εκπαιδευμένη θεραπεύτρια σε μεθόδους παρέμβασης όσον αφορά την σίτιση παιδιών με Αισθητηριακές Διαταραχές και την εκπαίδευση παιδιών στην ανεξαρτητοποίηση στην χρήση της τουαλέτας. Επιπλέον, έχει παρακολουθήσει Πανελλήνιο Συνέδριο με θέμα την Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ) και Διεθνές Συνέδριο με θέμα Snoezelen-Πολυαισθητηριακό Περιβάλλον. Τέλος, έχει εμπειρία στην χορήγηση αξιολογητικών τεστ όπως το Sensory Profile Caregiver Questionnaire, το Sensory Processing Measure - SPM και το Beery Test of Visual Motor Integration, 6th Edition.
Μαρία Λιάκου - Ψυχολόγος
Απόφοιτη του τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, με ειδίκευση στην Ψυχολογία. Συνέχισε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο πρόγραμμα «Συμβουλευτική Ψυχολογία & Συμβουλευτική στην Ειδική Αγωγή, την Εκπαίδευση και την Υγεία» στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Ολοκλήρωσε την εποπτευόμενη κλινική της άσκηση, διάρκειας χιλίων ωρών, στην Ψυχολογική Υπηρεσία και την Ψυχιατρική Κλινική του «Αχιλλοπούλειου» Γενικού Νοσοκομείου Βόλου, όπου συμμετείχε σε ψυχοθεραπευτικές συνεδρίες και κλινικές συνεντεύξεις, παρείχε υπηρεσίες συμβουλευτικής σε παιδιά, εφήβους, ενήλικες και οικογένειες και εκπαιδεύτηκε στη χορήγηση και αξιολόγηση των Ψυχομετρικών Δοκιμασιών MMPI, WAIS, WISC και Rorschach Inkblot Test. Παρακολούθησε, μεταξύ άλλων, το πρόγραμμα κλινικής μετεκπαίδευσης «Ψυχοεκπαίδευση και Συμπεριφορική Θεραπεία Οικογένειας» στην Α’ Ψυχιατρική Κλινική του Αιγινήτειου Νοσοκομείου και το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Δεξιότητες και Τεχνικές Παρέμβασης στο Γνωσιακό-Συμπεριφορικό Μοντέλο» στο Δρομοκαΐτειο Ψυχιατρικό Νοσοκομείο, ενώ συνεχίζει την επαγγελματική της κατάρτιση με τη συμμετοχή σε συνέδρια, σεμινάρια και εκπαιδευτικά προγράμματα, επικεντρωμένα σε θέματα Ψυχολογίας και Συμβουλευτικής. Από το 2020 συνεργάζεται με το κέντρο «be Special», παρέχοντας υπηρεσίες συμβουλευτικής και ψυχοεκπαίδευσης, ατομικής και ομαδικής θεραπείας σε παιδιά και εφήβους. Παράλληλα, εκπαιδεύεται στο τετραετές πρόγραμμα ειδίκευσης στη Συστημική - Οικογενειακή Ψυχοθεραπεία, στο Εργαστήριο Διερεύνησης Ανθρωπίνων Σχέσεων.
Εβήσα Χριστίνα Μεμίση – Λογοθεραπεύτρια
Η Εβήσα Χριστίνα είναι Λογοθεραπεύτρια. Αποφοίτησε από το τμήμα Λογοθεραπείας του Πανεπιστημίου Πατρών το 2021. Κατά τη διάρκεια του τελευταίου ακαδημαϊκού της έτους εκπόνησε την διπλωματική της εργασία με θέμα «Διερεύνηση Διαταραχών Φωνής σε Λογοθεραπευτές μέσω Ηλεκτρονικού Ερωτηματολογίου». Στη συνέχεια πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση κατά τη διάρκεια της οποίας ασχολήθηκε με την αξιολόγηση και την αποκατάσταση διαταραχών λόγου, επικοινωνίας, μαθησιακών δυσκολιών και σίτισης σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας. Παράλληλα έχει εκπαιδευτεί στην εφαρμογή του Συστήματος Εναλλακτικής Επικοινωνίας Μέσω Ανταλλαγής Εικόνων (PECS) και στο Πρόγραμμα Ανάπτυξης Επικοινωνίας και Λόγου (ΜΑΚΑΤΟΝ). Επαγγελματικά εργάζεται ως λογοθεραπεύτρια σε ιδιωτικούς φορείς και ως συνοδός παράλληλης στήριξης σε Δημοτικό σχολείο.
Δήμητρα Λαμπάδα – Βοηθός Εργοθεραπείας
Απόφοιτη του Τμήματος "Βοηθός Εργοθεραπείας" ΙΕΚ ΑΚΜΗ Αθήνας. Έχει εμπειρία σε δημόσιες και ιδιωτικές δομές στην Ελλάδα. Κατά την διάρκεια των σπουδών παρακολούθησε και πιστοποιήθηκε σε σεμινάρια αναφορικά με την Εργοθεραπεία, την Συμπερίληψη και την Παράλληλη Στήριξη μαθητών σε σχολικές μονάδες. Το 2022 υλοποίησε την οχτάμηνη Πρακτική της Άσκηση σε κέντρο Εργοθεραπείας στην Αθήνα, όπου εξασκήθηκε στα προγράμματα παιδιατρικής αποκατάστασης. Το 2018 παράλληλα με τις σπουδές εργάστηκε ως ιδιωτική παράλληλη στήριξη σε δημόσια δομή εφαρμόζοντας παρέμβαση σε Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή διάρκειας τριών χρόνων. Κατά την τρέχουσα περίοδο εφάρμοσε κατοίκον Εργοθεραπεία με ειδίκευση στην αδρή και λεπτή κινητικότητα. Απο το Σεπτέμβριο του 2023 συνεργάζεται με το κέντρο «be special».
Κωνσταντίνα Σαμαρά - Ψυχολόγος
Η Κωνσταντίνα Σαμαρά γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Αποφοίτησε από το προπτυχιακό πρόγραμμα του πανεπιστημίου του Derby με τίτλο εφαρμοσμένη ψυχολογία το 2020. Συνέχισε τις μεταπτυχιακές τις σπουδές στο πρόγραμμα «Παιδική Ανάπτυξη» από το πανεπιστήμιο του Central Lancashire. Είναι κάτοχος άδειας ασκήσεως επαγγέλματος για όλη την ελληνική επικράτεια και μέλος της British Psychological Society. Κατά την διάρκεια των σπουδών της πραγματοποίησε πρακτική άσκηση σε κέντρα ημέρας με παιδιά με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές (ΔΑΔ). Μεταξύ άλλων, παρακολούθησε την μετεκπαίδευση «Ψυχιατρική Παιδιού και Εφήβου» από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Συνεχίζει την επαγγελματική της κατάρτιση με τη συμμετοχή της σε συνέδρια, σεμινάρια και εκπαιδευτικά προγράμματα. Στην παρούσα φάση είναι εκπαιδευόμενη στο τριετές πρόγραμμα ειδίκευσης στη Γνωστική (Γνωσιακή) - Συμπεριφορική Θεραπεία, από την Ελληνική Εταιρεία Γνωστικής Συμπεριφορικής Ψυχοθεραπείας (ΕΕΓΣΨ), πιστοποιημένο πρόγραμμα από την European Association for Behavioural and CognitiveTherapies (EABCT). Από το Σεπτέμβριο του 2022 εργάζεται στο κέντρο «be Special».
Βιργινία Συφιανού - ειδική παιδαγωγός
Η Βιργινία Συφιανού είναι ειδική παιδαγωγός με πολυετή εμπειρία στον χώρο. Απόφοιτη του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, στο τμήμα Φιλοσοφίας – Παιδαγωγικής – Ψυχολογίας, με κατεύθυνση τα παιδαγωγικά.
Εν συνεχεία ολοκλήρωσε το μεταπτυχικό της στην ειδική αγωγή στο πανεπιστήμιο Frederick της Λευκωσίας της Κύπρου, με πρακτική άσκηση σε ελληνικό δημόσιο γυμνάσιο.
Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων που αφορούν τα παιδιά με αυτισμό, ΔΕΠΥ και διάχυτες μαθησιακές δυσκολίες και είναι πιστοποιημένη κάτοχος του αξιολογητικού εργαλείου Αθηνά τεστ. Από το 2016 εργάζεται ως ειδική παιδαγωγός σε ιδιωτικούς φορείς, σε κατ' οίκον ατομικές συνεδρίες καθώς και σε σχολεία ως εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης.
Δίνει έμφαση στην ολοκληρωμένη πλαισίωση του προγράματος, κατανοώντας και στηρίζοντας τις ανάγκες των μαθητών και επενδύοντας στη δημιουργία δεσμών μεταξύ παιδιών και θεραπευτή.
Δέσποινα Ιορδανίδου - ειδική παιδαγωγός
Η Δέσποινα Ιορδανίδου είναι απόφοιτη του τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του ΕΚΠΑ με κατεύθυνση την Ψυχολογία. Συνέχισε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στην Ειδική Αγωγή στο ΕΚΠΑ και στη συνέχεια εκπαιδεύτηκε στη μέθοδο της Εφαρμοσμένης Ανάλυσης της Συμπεριφοράς (ΑΒΑ). Από το 2016 εργάζεται ως ειδική παιδαγωγός σε ιδιωτικούς φορείς, σε κατ' οίκον ατομικές συνεδρίες καθώς και σε σχολεία ως εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης. Ασχολείται τόσο με την πρώιμη παρέμβαση σε παιδιά με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ), όσο και με την αξιολόγηση, τον σχεδιασμό εκπαιδευτικού προγράμματος και την παρέμβαση σε παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες. Έχει παρακολουθήσει ποικίλα σεμινάρια, ημερίδες και συνέδρια σε σχέση με την Ειδική Αγωγή και την Ψυχολογία.
Εύη Κουρτίδου - Κλινικός Νευροψυχολόγος
Η Εύη Κουρτίδου είναι απόφοιτος του τμήματος Ψυχολογίας (Φιλοσοφική Σχολή, Α.Π.Θ.), με μεταπτυχιακές σπουδές στην Γνωσιακη επιστήμη (σχολή Μ.Ι.Θ.Ε., Ε.Κ.Π.Α), και την Κλινική Νευροψυχολογία (Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών και University of Houston, Texas). Είναι υποψήφια διδάκτωρ της Ιατρικής σχολής του Ε.Κ.Π.Α.
Έχει παρακολουθήσει κύκλους σπουδών στην συστημική ψυχοθεραπεία, την συναλλακτική ανάλυση και την θεραπεία σχημάτων. Έχει πραγματοποιήσει ερευνητική εργασία στον τομέα των κρανιοεγκεφαλικών κακώσεων, της νόσου πάρκινσον και των επίκτητων αφασικών διαταραχών, καθώς και στον τομέα της νευροαπεικόνησης (Diffusion Tensor Imaging).
Εργάζεται ως ψυχολόγος στο κέντρο αποθεραπείας και αποκατάστασης "Ανάπλαση" ενώ είναι επιστημονικός συνεργάτης του Αιγινητείου Νοσοκομείου.
Στο κέντρο μας παρέχει νευροψυχολογικές υπηρεσίες (αξιολόγηση νοητικών και ακαδημαϊκών δεξιοτήτων) καθώς και υπηρεσίες συμβουλευτικής και ψυχοθεραπείας.
Δήμητρα Ρούτη Μουσικός - εμψυχώτρια Μουσικοκινητικής Αγωγής
Ασχολείται με τη μουσική και συγκεκριμένα με την κιθάρα από τα επτά της χρόνια. Έχει παρακολουθήσει ποικίλα μαθήματα και σεμινάρια και έχει πτυχίο στην κλασσική κιθάρα, καθώς συνεχίζει σπουδές για το Δίπλωμά της στην κλασική κιθάρα.
Έχει παρακολουθήσει στο Ελληνικό Ωδείο το τμήμα μουσικοπαιδαγωγικής επιμόρφωσης
-Μουσικοπαιδαγωγικές θεωρίες και εφαρμογές με καθηγήτρια την Δέσποινα Ματθαιοπούλου.
-Ομαδικό παίξιμο στα κρουστά μουσικά όργανα με καθηγητή τον Αλέκο Χρηστίδη.
και εργάζεται ως δασκάλα μουσικοπαιδαγωγικής επιμόρφωσης σε διάφορα Ωδεία, παιδικούς σταθμούς και σχολές στο Ελληνικό ωδείο (κεντρικό ίδρυμα), στο Σύγχρονο ωδείο Αθηνών, στο παιδικό σταθμό Birds, στη Μουσική Σχολή Ν. Φιλοθέης κ.α. και ως δασκάλα κλασικής κιθάρας.
Από το 2013 συνεργάζεται με το κέντρο be Special ως υπεύθυνη εμψυχώτρια της Μουσικοκινητικής Αγωγής.
Νότα Κοντοπούλου Παιδαγωγός Προσχολικής ηλικίας - εμψυχώτρια Θεατρικού Παιχνιδιού
Απόφοιτη του ΤΕΙ Αθηνών του Τμήματος Βρεφονηπιοκομίας. Εργάζεται ως Παιδαγωγός Προσχολικής ηλικίας τα τελευταία εννέα χρόνια.
Απόφοιτη του Θεάτρου Ημέρας. Παρακολούθησε το εργαστήρι Παιδαγωγικής και Θεατρικού παιχνιδιού Λάκης Κουρετζής, διάρκειας τριών ετών όπου απέκτησε και τις γνώσεις της και τις δεξιότητες για τις ομάδες Θεατρικού Παιχνιδιού για τα παιδιά.
Ασχολείται με ομάδες Θεατρικού Παιχνιδιού εδώ και πέντε χρόνια, σε παιδιά προσχολικής ηλικίας και δημοτικού. Αναλαμβάνει και το κομμάτι της δημιουργικής απασχόλησης ως μέσω έκφρασης και δημιουργίας των παιδιών όλων των ηλικιών.
Από το 2013 συνεργάζεται με το κέντρο be Special ως υπεύθυνη εμψυχώτρια του Θεατρικού Παιχνιδιού.
Παναγιώτης Γιαννακούλης – Κοινωνιολόγος
Απόφοιτος του τμήματος Κοινωνιολογίας του Πάντειου Πανεπιστημίου Πολιτικών και Κοινωνικών Επιστημών με κατεύθυνση «Γενική Κοινωνιολογία».
Μετεκπαίδευση με θέμα «Ανθρωπολογική Προσέγγιση της παιδικής κουλτούρας του Τρίτου Κόσμου».
Ειδίκευση στην κοινωνική θεωρία και σε θέματα μειονοτήτων.
Ενασχόληση με το θέατρο, τη μουσική και τις χειροποίητες κατασκευές.
Από το 2013 συνεργάζεται με το κέντρο be Special.