Ποιοι είμαστε - η ομάδα μας

Ευτυχία Ασημάκη Φιλόλογος - Ειδική Παιδαγωγός

Υπεύθυνη του κέντρου be Special - επιστημονική συντονίστρια των θεραπευτικών προγραμμάτων.

Απόφοιτη της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών του τμήματος Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής - Ψυχολογίας (ΦΠΨ) με ειδίκευση στη Ψυχολογία.
Μεταπτυχιακές σπουδές στο Λονδίνο στο Brunel University West London στην ειδική αγωγή (Δυσλεξία) ΜΑ Education Special Educational Needs.
Με βράβευση - διάκριση για την καλύτερη διατριβή στις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες με το James Pitman Special Education Prize του πανεπιστημίου Brunel (Outstanding report - dissertation in SEN).
Θέμα της διατριβής: Experienced teachers’ views about the potential effectiveness of the Pictographic Method in teaching spelling to primary age dyslexic students.
Αξιολόγηση της μεθόδου της κας Μαυρομάτη - Εικονογραφική μέθοδος.
Εργασιακή εμπειρία στο δημόσιο σχολείο: Φιλόλογος - Εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής σε Eιδικά σχολεία της Αττικής, υπεύθυνη Τμήματος Ένταξης για μαθητές με μαθησιακές, συναισθηματικές και διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές και εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης.
Κατ’ οίκον ατομικές συνεδρίες σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. Αξιολόγηση και αποκατάσταση μαθησιακών διαταραχών, σχεδιασμός προγραμμάτων παρέμβασης και εφαρμογή εξατομικευμένου ατομικού προγράμματος. Δεκαετής εμπειρία σε φιλολογικά μαθήματα σε μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου, Λυκείου, προετοιμασία μαθητών για τις πανελλήνιες εξετάσεις.
Εκπαίδευση σε αξιολογικά τεστ, για την αξιολόγηση μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες.
Επιμόρφωση σε ποικίλα σεμινάρια, προγράμματα και ημερίδες για ειδικούς παιδαγωγούς, καθηγητές δημοσίου σχολείου και ενασχόληση με τις νέες τεχνολογίες (χρήση διαδραστικού πίνακα SmartBoard, δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού).

 

Κατσώνη Αικατερίνη- Λογοθεραπεύτρια

 
Γεννήθηκε στην Πάτρα και μεγάλωσε στην Ναύπακτο. Ξεκίνησε τη  πρωτοβάθμια μαθητική της εκπαίδευση στο Αντίρριο της Ναυπάκτου και ολοκλήρωσε την δευτεροβάθμια εκπαίδευση στην Ναύπακτο .  Το 2008 εισήχθη στο τμήμα Λογοθεραπείας του Α.Τ.Ε.Ι. Κατά τη διάρκεια του τελευταίου έτους των σπουδών της εκπόνησε την διπλωματική της εργασία με θέμα «Αξιολόγηση πριν – μετά την Λογοθεραπευτική Παρέμβαση σε παιδιά προσχολικής ηλικίας με Αναπτυξιακή Δυσπραξία». Παράλληλα πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση όπου ασχολήθηκε με την αποκατάσταση λόγου, ομιλίας, μάθησης καθώς και με τις διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές. Αποφοίτησε από το τμήμα Λογοθεραπείας του Α.Τ.Ε.Ι. Πατρών με βαθμό «Λίαν Καλώς». 
Κατά την διάρκεια της εργασιακής της εμπειρίας, συνεργάστηκε με ιδιωτικούς φορείς αποκατάστασης αλλά και ως ιδιώτης παρέχοντας ατομικές  συνεδρίες. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με τον Τραυλισμό, τις Μαθησιακές Δυσκολίες και τις Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές.
Από το 2015 εργάζεται ως Λογοθεραπεύτρια στο κέντρο be Special.

 

Φερφυρή Μαρία - Εργοθεραπεύτρια

 

Η Φερφυρή Μαρία είναι εργοθεραπεύτρια. Εισήχθη στο ΤΕΙ Εργοθεραπείας το 2003 με υποτροφία από το ΙΚΥ όντας δεύτερη εισαχθείσα στην Ελλάδα, για το τμήμα της. Κατά το τελευταίο έτος των σπουδών της εκπόνησε την πτυχιακή της εργασία με θέμα : "Η Εργοθεραπευτική Παρέμβαση στον Τομέα της Σεξουαλικής Επαφής των Εφήβων με Νοητική Υστέρηση". Αποφοίτησε από το ΤΕΙ το 2008 με βαθμό "Λίαν Καλώς". Έχει επάρκεια στην γλώσσα Braille, έχει παρακολουθήσει Master Class σεμινάρια με θέμα τον αυτισμό καθώς και έχει συμμετάσχει σε βιωματικό σεμινάριο (διάρκειας 1 έτους) με θέμα " Διαχείριση της αναπνοής και σωστή εκφορά του λόγου" . Ξεκίνησε την επαγγελματική της καριέρα το 2009 στην Καρδίτσα, από όπου και κατάγεται. Από το 2009 έως και σήμερα έχει απασχοληθεί σε διάφορους τομείς του επαγγέλματος, όπως αποκατάσταση αναπήρων και ψυχιατρικά περιστατικά, αλλά από το 2011 εργάζεται κυρίως σαν παιδιατρική εργοθεραπεύτρια. Μέσα σε αυτά τα χρόνια  έχει συμμετάσχει στη παρουσίαση 2 σεμιναρίων και έχει απασχοληθεί στην θέση της παράλληλης στήριξης παιδιού με ΔΑΔ, σε δημοτικό σχολείο. Τα τελευταία 3 χρόνια επέστρεψε στην Αθήνα όπου εργάζεται σαν εξωτερικός συνεργάτης διάφορων κέντρων ειδικής αγωγής.    
Από τον Σεπτέμβριο του 2015 συνεργάζεται με το κέντρο ειδικής αγωγής be Special. 

Μαριλή Δαφνή - Λογοθεραπεύτρια

Γεννήθηκε στο Μαρούσι και μεγάλωσε στα Μελίσσια. Ξεκίνησε και ολοκλήρωσε τη μαθητική της εκπαίδευση στο Τοσίτσειο – Αρσάκειο Εκάλης. Το 2008 εισήχθη στο τμήμα Λογοθεραπείας του Α.Τ.Ε.Ι. Πατρών. Στο Γ’ έτος σπουδών τιμήθηκε με υποτροφία από το Ι.Κ.Υ. ως αριστούχα φοιτήτρια. Κατά τη διάρκεια του τελευταίου έτους των σπουδών της εκπόνησε την διπλωματική της εργασία με θέμα «Η εμφάνιση των μαθησιακών δυσκολιών σε παιδιά με διαταραχές λόγου στη προσχολική ηλικία». Παράλληλα πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση όπου ασχολήθηκε με την αποκατάσταση λόγου, ομιλίας, μάθησης καθώς και με τις διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές. Αποφοίτησε από το τμήμα Λογοθεραπείας του Α.Τ.Ε.Ι. Πατρών με βαθμό «Λίαν Καλώς».
Κατά την διάρκεια της εργασιακής της εμπειρίας, συνεργάστηκε με ιδιωτικούς φορείς αποκατάστασης αλλά και ως ιδιώτης παρέχοντας ατομικές  συνεδρίες. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με τον Τραυλισμό, τις Μαθησιακές Δυσκολίες, τον Αυτισμό και αυτή τη στιγμή πραγματοποιεί την μετεκπαίδευση της στο «Πρόγραμμα Εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή» του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι μέλος του Συλλόγου Επιστημόνων Λογοπαθολόγων – Λογοθεραπευτών Ελλάδος ( ΣΕΛΛΕ).
Από το 2013 εργάζεται ως Λογοθεραπεύτρια στο κέντρο be Special.
 

 Κατερίνα Παπανδρέου Ψυχολόγος

Η Κατερίνα Παπανδρέου είναι απόφοιτος του τμήματος Ψυχολογίας του Α.Π.Θ. με κατεύθυνση, Κοινωνική-Κλινική (Νοέμβριος 2009). Έχει παρακολουθήσει ένα μονοετές σεμινάριο με θέμα «Συστημική σκέψη και Θεραπευτική πράξη» (2009-2010) και εκπαιδεύεται στο τετραετές πρόγραμμα ειδίκευσης στη συστημική θεραπεία στο Εργαστήριο Διερεύνησης Ανθρώπινων Σχέσεων. Έχει πραγματοποιήσει την πρακτική της άσκηση στο Κέντρο Ειδικής Αγωγής Θεσσαλονίκης και προσέφερε εθελοντική εργασία στο παιδο- ογκολογικό τμήμα του ΑΧΕΠΑ, σε συνεργασία με το σύλλογο «Λάμψη».  Έχει συνεργαστεί με διαγνωστικά κέντρα παρέχοντας συμβουλευτική γονέων και ιδιωτικά με ατομικές συνεδρίες.Από τον Ιανουάριο του 2011 έως τον Ιούνιο του 2013 συνεργαζόταν με την Π.Ε.Ψ.Α.Ε.Ε. συντονίζοντας εβδομαδιαία ομάδα κινηματογράφου, με σκοπό την καλλιτεχνική δημιουργία και έκφραση των μελών. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια με θέματα σχετικά με το ψυχόδραμα, τις σύγχρονες εξελίξεις στη συμβουλευτική και στην ψυχολογία της υγείας.

Στο κέντρο μας παρέχει υπηρεσίες συμβουλευτικής γονέων και ψυχοθεραπείας.

Ματίνα Μπίλλια - Ειδική Παιδαγωγός 

Η Ματίνα Μπίλλια είναι Εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής. Από το 2005 ως το 2010 εργάστηκε σε δημόσια ειδικά σχολεία στην Αγγλία, όπου δίδαξε σε παιδιά 5-18 ετών στο φάσμα του αυτισμού, με νοητική ανεπάρκεια και με σύνθετες μαθησιακές, συναισθηματικές και κοινωνικές δυσκολίες. Παράλληλα, σχεδίασε οδηγούς σπουδών για τη διδακτική ιστορίας, γεωγραφίας, ισπανικών και γαλλικών ως δεύτερης γλώσσας με την αξιοποίηση ποικίλων μεθόδων παρέμβασης (π.χ. χρήση νέων τεχνολογιών και εκπαιδευτικών λογισμικών, και παιχνιδιών), και επιμελήθηκε επιμορφωτικών σεμιναρίων στα τμήματα υγείας του Πανεπιστημίου του Leeds. Από το 2010 εργάζεται στην Ελλάδα σε δημόσια σχολεία και ιδιωτικούς φορείς χρησιμοποιώντας ποικιλία μεθόδων παρέμβασης .
Η Ματίνα έχει συμμετάσχει σε ερευνητικά έργα για την αξιολόγηση ψυχολογικών θεωριών μάθησης, για την ενίσχυση της διδασκαλίας σε άτομα με κώφωση, καθώς και για το Εθνικό Αναλυτικό Πρόγραμμα της Αγγλίας σχετικά με την Ειδική Αγωγή και την διεθνή ατζέντα. Μέσω της έρευνάς της έχει συμβάλει στην ανάπτυξη προτύπων και προδιαγραφών που αφορούν όλες τις διαδικασίες λειτουργίας του Αγγλικού σχολείου (ανάπτυξη βέλτιστων πρακτικών, πολιτικών και κανόνων δεοντολογίας).
Η Ματίνα κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο στην Ειδική Αγωγή (ΜΑ in Special Educational Needs) από το Πανεπιστήμιο του Leeds και είναι μέλος των General Teaching Council, The National Autistic Society, και Pyramid Educational Consultants (PECS).
Από το 2013 εργάζεται ως υπεύθυνη για τα παιδιά με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές - Αυτισμό στο κέντρο be Special. 
  
 
 

Εύη Κουρτίδου  -  Κλινικός Νευροψυχολόγος

Η Εύη Κουρτίδου είναι απόφοιτος του τμήματος Ψυχολογίας (Φιλοσοφική Σχολή, Α.Π.Θ.), με μεταπτυχιακές σπουδές στην Γνωσιακη επιστήμη (σχολή Μ.Ι.Θ.Ε., Ε.Κ.Π.Α), και την Κλινική Νευροψυχολογία (Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών και University of Houston, Texas). Είναι υποψήφια διδάκτωρ της Ιατρικής σχολής του Ε.Κ.Π.Α.
Έχει παρακολουθήσει κύκλους σπουδών στην συστημική ψυχοθεραπεία, την συναλλακτική ανάλυση και την θεραπεία σχημάτων. Έχει πραγματοποιήσει ερευνητική εργασία στον τομέα των κρανιοεγκεφαλικών κακώσεων, της νόσου πάρκινσον και των επίκτητων αφασικών διαταραχών, καθώς και στον τομέα της νευροαπεικόνησης (Diffusion Tensor Imaging).
Εργάζεται ως ψυχολόγος στο κέντρο αποθεραπείας και αποκατάστασης "Ανάπλαση" ενώ είναι επιστημονικός συνεργάτης του Αιγινητείου Νοσοκομείου.
Στο κέντρο μας παρέχει νευροψυχολογικές υπηρεσίες (αξιολόγηση νοητικών και ακαδημαϊκών δεξιοτήτων) καθώς και υπηρεσίες συμβουλευτικής και ψυχοθεραπείας.

 

Δήμητρα Ρούτη Μουσικός - εμψυχώτρια Μουσικοκινητικής Αγωγής                                    

Ασχολείται με τη μουσική και συγκεκριμένα με την κιθάρα από τα επτά της χρόνια. Έχει παρακολουθήσει ποικίλα μαθήματα και σεμινάρια και έχει πτυχίο στην κλασσική κιθάρα, καθώς συνεχίζει σπουδές για το Δίπλωμά της στην κλασική κιθάρα.
Έχει παρακολουθήσει στο Ελληνικό Ωδείο το τμήμα μουσικοπαιδαγωγικής επιμόρφωσης 
-Μουσικοπαιδαγωγικές θεωρίες και εφαρμογές με καθηγήτρια την Δέσποινα Ματθαιοπούλου.
-Ομαδικό παίξιμο στα κρουστά μουσικά όργανα με καθηγητή τον Αλέκο Χρηστίδη.
και εργάζεται ως δασκάλα μουσικοπαιδαγωγικής επιμόρφωσης σε διάφορα Ωδεία, παιδικούς σταθμούς και σχολές στο Ελληνικό ωδείο (κεντρικό ίδρυμα), στο Σύγχρονο ωδείο Αθηνών, στο παιδικό σταθμό Birds, στη Μουσική Σχολή Ν. Φιλοθέης κ.α. και ως δασκάλα κλασικής κιθάρας.
Από το 2013 συνεργάζεται με το κέντρο be Special ως υπεύθυνη εμψυχώτρια της Μουσικοκινητικής Αγωγής.
 
 
 

Νότα Κοντοπούλου Παιδαγωγός Προσχολικής ηλικίας  - εμψυχώτρια Θεατρικού Παιχνιδιού

Απόφοιτη του ΤΕΙ Αθηνών του Τμήματος Βρεφονηπιοκομίας. Εργάζεται ως Παιδαγωγός Προσχολικής ηλικίας τα τελευταία εννέα χρόνια.
Απόφοιτη του Θεάτρου Ημέρας. Παρακολούθησε το εργαστήρι Παιδαγωγικής και Θεατρικού παιχνιδιού Λάκης Κουρετζής, διάρκειας τριών ετών όπου απέκτησε και τις γνώσεις  της και τις δεξιότητες για τις ομάδες Θεατρικού Παιχνιδιού για τα παιδιά.
Ασχολείται με ομάδες Θεατρικού Παιχνιδιού εδώ και πέντε χρόνια, σε παιδιά προσχολικής ηλικίας και δημοτικού. Αναλαμβάνει και το κομμάτι της δημιουργικής απασχόλησης ως μέσω έκφρασης και δημιουργίας των παιδιών όλων των ηλικιών.
Από το 2013 συνεργάζεται με το κέντρο be Special ως υπεύθυνη εμψυχώτρια του Θεατρικού Παιχνιδιού. 
 
 
 

Παναγιώτης Γιαννακούλης – Κοινωνιολόγος

Απόφοιτος του τμήματος Κοινωνιολογίας του Πάντειου Πανεπιστημίου Πολιτικών και Κοινωνικών Επιστημών με κατεύθυνση «Γενική Κοινωνιολογία».
Μετεκπαίδευση με θέμα «Ανθρωπολογική Προσέγγιση της παιδικής κουλτούρας του Τρίτου Κόσμου».
Ειδίκευση στην κοινωνική θεωρία και σε θέματα μειονοτήτων. 
Ενασχόληση με το θέατρο, τη μουσική και τις χειροποίητες κατασκευές. 
Από το 2013 συνεργάζεται με το κέντρο be Special.
 
 
Share